Retail

Halewood vede o revigorare a consumului de vin de sărbători

Autor: Ioana David

09.11.2010, 11:12 6

"În perioada noiembrie-decembriecele mai mari vânzări le înregistrăm la vinurile spumante dingamele Rhein Extra şi Prahova Valley şi la vinurile Prahova Valleyşi altele", a spus Adriana Grecu, director de marketing al GrupuluiHalewood.

Compania este prima din industriavinului care vorbeşte de o revigorare a consumului, în condiţiileîn care alţi jucători precum Murfatlar sau Angelli declarau recentcă se aşteaptă la menţinerea consumului la pragul atins anultrecut.

Anterior şi Halewood a vorbitdespre reducerea consumului de vin în această iarnă însă ulteriorşi-a revăzut estimările.

Perioada sărbătorilor de iarnăeste cea mai bună în industria vinului, iar Halewood, spre exemplu,face 30% din volumul total în această perioadă.

Tot în această perioadă încep şi promoţiile,iar faţă de o lună normală vânzările pot să fie şi de cinci ori maimari.

Compania britanică Halewood activează lanivelul României prin intermediul Grup Halwood format din treifirme: Domeniile Halewood, care administrează 300-350 de hectare devie, Cramele Halewood, care produc efectiv vinul şi îl distribuiepe piaţa internă, şi Halewood România, biroul de export.Pentru 2010, Halewoodvizează depăşireapragului de 10 mil. euro cifră de afaceri.

Producţia de vin din acest an este cucâteva procente mai redusă comparativ cu nivelul de 6 mil.hectolitri din 2009, conform estimărilor ZF pe baza datelorprincipalilor jucători din industrie.

Piaţa vinului ar putea să scadă anul acesta până la 350mil. euro. Principalii jucători pe această piaţă sunt Murfatlar,Vincon, Cotnari, Jidvei, Halewood, Recaş.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO