Mediafax.biz Exclusiv

Tudor, IBM: Piaţa locală s-a schimbat mult în ultimii cinci ani, dar IBM s-a schimbat şi mai mult

26.01.2011, 14:46 47

"Piaţa localăs-a schimbat mult faţă de 2006, dar IBM s-a schimbat şi mai mult înaceastă perioadă. Ponderea vânzărilor de hardware a început săscadă la nivel de piaţă în România, deocamdată nu semnificativ, dara scăzut dramatic ca pondere în procentul de business al IBM, undeserviciile în mod special şi software-ul au crescut semnificativ",a declarat Tudor pentru Ziarul Financiar.

În plus, strategia de business a companiei asuferit modificări, permiţând un model de afaceri mult maipredictibil.

În ultimii ani, printre cei mai mari clienţiai IBM au fsot instituţii publice ca Ministerul de Finanţe sau deInterne, dar şi companii private din industria bancară, telecom sauutilităţi. Totuşi, treptat ponderea contractelor cu firme mici şimijlocii a crescut puternic, astfel că atingerea ţintelor debusiness nu mai depinde de semnarea unor contractegigant.

"Noi am realizat însă un model de afaceriprin care, prin ceea ce numim noi business repetitiv, obişnuit,putem să ne atingem obiectivele. E un model de afaceri mult maipredictibil.", a mai spus Tudor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO