Prima pagina

Cum a ajuns Tnuva in mai putin de un an in topul producatorilor de iaurt

24.07.2008, 17:14 14

La mai putin de un an de prezenta pe piata romaneasca, grupul israelian din industria lactatelor Tnuva si-a indeplinit principalul obiectiv: notorietatea.
Au ajuns la un grad de cunoastere de peste 70% in randul consumatorilor, si chiar daca nu comunica nicio cifra legata de valoarea sau volumul vanzarilor, agentiile de cercetare a pietei arata deja ca au intrat in top trei cei mai mari producatori de iaurturi din Romania, o piata de peste 300 mil. euro. Care este explicatia?
O politica de marketing agresiva, distributie nationala, un buget de promovare de cateva milioane de euro care rivalizeaza cu cel al multinationalelor Danone si Friesland si un portofoliu de produse care se schimba cel putin odata pe trimestru. Cu toate acestea, pozitiile de lider ale Danone (pe iaurturi), respectiv Friesland (la nivelul intregii piete) vor fi greu de detronat in conditiile in care francezii au in continuare cele mai vandute doua marci de iaurt din piata.
Cititi mai mult in ZIARUL FINANCIAR de maine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO