Prima pagina

Pantofii sport sunt vanduti mai mult pentru plimbari pe asfalt

02.10.2003, 00:00 18

Oricine aude formula pantofi sport se gandeste fara indoiala la jogging sau diverse alte sporturi. Lucrurile sunt pe cale sa se schimbe, spun vanzatorii de astfel de produse de pe piata romaneasca, deoarece tot mai multi romani au inceput sa vada pantofii sport si ca pe un accesoriu pentru petrecerea timpului liber.
"Produsele de tip fashion sau leisure (destinate petrecerii timpului liber n. red)  sunt din ce in ce mai cautate atat in occident, cat si in Romania, unde oamenii au inceput sa fie interesati sa poarte un pantof sport chiar si atunci cand ies in oras. In plus oamenii au inceput sa aleaga sa cumpere un produs de marca chiar daca este un pic mai scump decat unul contrafacut", considera Dan Tudose, director de vanzari la compania Kraus & Co, importatorul marcii americane Reebok in Romania.
Tocmai de aceea reprezentantii companiei au decis sa schimbe stragegia de distributie pentru anul viitor. "Daca in prima jumatate a acestui an am avut in oferta peste 150 de modele, pentru prima jumatate a anului viitor vom aduce un numar aproape dublu de modele - 250", spune Tudose.
Ceilalti jucatori de pe piata locala a echipamentelor sportive confirma aceasta tendinta. Vrem sa convingem clientii care intra in magazinele noastre ca nu este nevoie sa se imbrace sau sa se incalte cu echipamente sport doar atunci cand se duc sa alerge sau sa practice diferite sporturi.
 Tocmai de aceea am decis sa introducem din aceasta toamna o colectie exclusiva 'leisure' destinata petrecerii timpului liber, care va cuprinde articole de imbracaminte, de incaltaminte si accesorii , sustin reprezentantii Sport System Development (SSD), compania care importa produsele Lotto in Romania.
Potrivit acestora, in prima jumatate a acestui an produsele de tip leisure, fie ca a fost vorba de articole de imbracaminte sau incaltaminte, au inregistrat cresteri ale vanzarilor superioare celor inregistrate de produsele specializate. Este normal sa se intample acest lucru deoarece in acest an preturile au scazut fata de anul trecut cu 6-8%, ceea ce inseamna ca am putut atrage anumiti clienti pe care altfel nu ii puteam atinge adauga reprezentantii SSD. ionut.bonoiu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO