Prima pagina

Reclama cu care GMP a castigat bronzul la Cannes a fost facuta gratis (Update)

Reclama cu care GMP a castigat bronzul la Cannes a fost facuta gratis (Update)
21.06.2007, 13:29 162

GMP Advertising a luat un Leu de bronz la Cannes, la categoria Press Lions, pentru lucrarea "Note" realizata pentru brandul Mandra Milk, detinut de compania Carpalat, valoarea potrivit informatiilor publicate pe site-ul competitiei.

Printul pentru care GMP a luat bronzul la Cannes reprezinta un bonus acordat companiei Carpalact, dupa ce in 2006 i-a produs o campanie pentru care a primit 10.000 de euro. Mariana Linn, directorul general si proprietarul companiei Carpalat SRL, firma care produce laptele Mandra, spune ca premiul ii da curaj de extindere. "Ma bucura foarte mult premiul primit de Felix Tataru pentru reclama la laptele Mandra. Noi suntem prezenti doar pe piata locala si putin pe cea din Bucuresti, dar va trebui sa luam in calcul extinderea, in functie de posibilitati. Deocamdata, premiul nu inseamna mult pentru noi, dar va insemna pe viitor", declara Mariana Linn, care precizeaza ca, in eventualitatea extinderii vanzarilor pe piata, va apela din nou la Felix Tataru.

"Am colaborat foarte bine si este normal sa apelam din nou la el", mai spune Mariana Linn. GMP a realizat pentru Carpalat o reclama cu laptele Mandra, care a aparut in publicatia gratuita de infotainment Zile si Nopti, timp de doua editii, in urma cu circa 7 luni. Potrivit Marianei Linn, cheltuielile campaniei au fost de 1.500 de euro.

Carpalat are o retea de furnizori care cuprinde cinci microferme si 300 de persoane, acoperind opt sate cu traditie in domeniu, din judetul Sibiu. Societatea a lucrat anul trecut cu 7 angajati si a ajuns la inceputul acestui an la 14, odata cu punerea in functiune a unei noi linii de pasteurizare. Daca in urma cu un an, Carpalat procesa zilnic in jur de 1.000 de litri de lapte, acum a ajuns la o capacitate maxima de 5.000 de litri pe zi.

"Investim in continuare in dezvoltarea capacitatii de productie si vrem sa amenajam o noua linie de pasteurizare, prin accesarea de fonduri europene", arata Mariane Linn. Administratorul Carpalat precizeaza ca exista suficient de multi furnizori de lapte in judetul Sibiu, astfel incat societatea sa isi poata permite marirea capacitatii de procesare.

Carpalat, producatorul laptelui Mandra, spera sa atinga in acest an o cifra de afaceri de 1 milion de euro, dupa ce in 2006 a inregistrat o cifra de afaceri de 350.000 de euro. Piata de desfacere a produselor Carpalat curpinde localitatile mari din judetul Sibiu, dar si Deva, din Hunedoara, precum si Bucuresti, unde Carpalat este prezenta de sase luni. Pentru moment, Carpalat nu isi propune sa faca export, desi detine o licenta europeana pentru export.

GMP este una dintre cele mai importante agentii de publicitate independente din Romania. Agentia are in portofoliu clienti si branduri precum A&D Pharma (Sensiblu si Mediplus), Adevarul, Alcatel-Lucent, ApaNova, Gabriel Resources, Monte Banato, Mr. Bricolage, Raiffeisen Bank, Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala, Unilever (Coccolino, Omo), Timisoreana.
Compania, detinuta de Felix Tataru, s-a ocupat de asemenea, de campania electorala a Aliantei D.A. in anul 2004.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO