Prima pagina

Romtelecom deschide inca un call-center pentru a-si mari vanzarile pe business

Romtelecom deschide inca un call-center pentru a-si mari vanzarile pe business

George Makowski, director executiv comercial, segment business, Romtelecom: Romtelecom a investit 1 milion de euro in acest call-center, iar numarul angajatilor ar putea ajunge de la 40 la 90.

11.07.2008, 17:31 100

Romtelecom, al treilea operator telecom de pe piata locala dupa venituri, va deschide in acest an la Brasov un nou call-center in care vor fi angajati initial 40 de oameni si care va avea rolul de a spori vanzarile companiei catre segmentul de clienti de business.
"Rolul oamenilor din acest call-center va fi de a vorbi cu clientii nostri, de a le propune produsele si serviciile noastre, sa educe piata in ceea ce priveste ofertele Romtelecom. Spre exemplu, clientii vor fi sunati pentru a li se aminti ca urmeaza sa le expire contractele cu noi si pentru a li se propune o reinnoire a acestora", a precizat pentru ZF George Makowski, director executiv comercial, segment business.
"Romtelecom a investit 1 milion de euro in acest call-center, iar numarul angajatilor ar putea ajunge de la 40 la 90", a adaugat el.
Makowski afirma ca infiintarea unui asemenea tip de call-center este o premiera pentru Romtelecom si face parte din eforturile operatorului de a-si pune la punct o structura de vanzari eficienta.
Romtelecom a infiintat anul trecut, odata cu schimbarea managementului, o divizie separata dedicata clientilor de business, ocazie cu care au fost infiintate si call-centere dedicate pentru clientii mari si pentru cei de tip IMM.
"Practic, abia acum putem spune ca avem un canal de baza de vanzari", spune Makowski, dupa un an de zile in care divizia dedicata clientilor de business a facut recrutari importante si a creat, in premiera, o retea de cateva sute de dealeri, la nivel national, pentru produsele si serviciile companiei.
"In trei, patru luni am reusit sa cream aceasta retea de dealeri - iar saptamana de saptamana vedem ca vanzarile de pe acest canal sunt in crestere. Dealerii sunt foarte importanti pentru noi, pentru ca ne pot ajuta cu activitatile de instalare, tin legatura cu clientii. Este un canal de vanzari important", a adaugat oficialul Romtelecom.
Makowski afirma ca schimbarile efectuate in structura Romtelecom se vad si in rezultate, el aducand drept argument dublarea numarului de clienti business ai serviciului de acces la internet ClickNet, de la 50.000 in urma cu un an la 100.000 de in prezent. "Clientii nostri sunt in special companiile mici si mijlocii. Este o piata cu un potential urias, in continuare", spune Makowski.
Romtelecom a lansat in urma cu trei ani, in aprilie 2005, primul produs de acces la Internet bazat pe tehnologia ADSL, la un pret de 79 de euro si o viteza de download de 1 Mbps. Vitezele de acces au crescut de mai multe ori in aceasta perioada.
"Romtelecom a intrat cu patru ani mai tarziu decat ar fi trebuit pe piata serviciilor de date", comenteaza Makowski, afirmand ca din acest motiv operatorul trebuie sa creasca acum mai rapid decat piata. "Acum trei ani, cand competitorii nostri vindeau deja servicii de date, Romtelecom era ascuns cu capul in nisip si se intreba ce se intampla."
Romtelecom este in prezent al doilea jucator de pe piata de servicii internet, dupa RCS&RDS.
In alta ordine de idei, Makowski spune ca o alta zona in care compania a evoluat peste asteptari este cea a serviciilor de gazduire de date, furnizate prin niste buncare - securizate impotriva incendiilor, cutremurelor - unde companiile isi pot instala servere si alte echipamente.
"Peste 60 din cele mai mari companii din Romania isi tin serverele in centrele noastre de date. Centrul din Bucuresti este aproape ocupat, astfel ca este foarte posibil sa ii extindem capacitatea in acest an", a spus oficialul Romtelecom.
Makowski spune ca, in continuare, telefonia fixa este un produs care creste puternic pe zona de business. "In fiecare luna avem cresteri ale numarului de clienti pe business. Nimeni nu ar fi crezut acest lucru cu un an in urma."

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO