Prima pagina

UPC taie tarifele cu pana la 33% pentru a-si extinde baza de clienti

16.06.2008, 19:30 18

UPC Romania, care isi disputa cu RCS&RDS pozitia de lider pe piata de servicii de cablu TV (CATV), a lansat la nivel national o campanie prin care reduce tarifele cu pana la 33% pentru clientii noi sau pentru clientii existenti care contracteaza un nou serviciu al companiei, in incercarea de a-si extinde si conserva cota de piata. Pe durata unui an de zile, cea mai puternica reducere cumulata a facturii UPC in cadrul acestei campanii este de 150 de lei (41 de euro).

UPC reduce preturile doar pentru clientii care semneaza un contract pe un an de zile cu operatorul, si care aleg unul din cele doua pachete de servicii care se afla pe un palier superior de preturi (Medium si Large).

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce eforturi face UPC pentru a stimula cresterea pe telefonie si internet pentru a face fata competitiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO