Valentin Petrof, country manager, ManpowerGroup România:
„Îmbunătăţirea ratei profitabilităţii pe zona de muncă temporară se leagă pe deoparte de eficientizarea proceselor, iar pe de alta de investiţiile consistente pe care le-am făcut în tehnologie, mai ales software“
Furnizorul de soluţii privind forţa de muncă ManpowerGroup România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 175,8 milioane de lei, în scădere cu 16% faţă de anul anterior, potrivit informaţiilor furnizate de companie.
În 2014, cele două entităţi cu care Manpower activează în România - Manpower Romania SRL şi Manpower HR SRL – aveau afaceri de 210,5 milioane de lei.
„În decursul anului 2015 am renunţat la câteva proiecte de volum, care contribuiau la cifra de afaceri, dar cu marje de profit nesustenabile. Am urmărit şi o diversificare a portofoliului, pentru a evita dependenţa de o anumită activitate sau de o anumită industrie“, a explicat Valentin Petrof, country manager al MapowerGroup România.