Profesii

Olimpiada, o cale spre o cariera in comunicare

29.03.2004, 00:00 14



Studentii interesati de domeniul comunicarii si care isi doresc o cariera in relatii publice, publicitate, comunicare institutionala sau politica vor putea participa la Olimpiadele Comunicarii, la care se pot inscrie pe site-ul www.olimpiadelecomunicarii.ro. pana pe 10 aprilie. Mari companii, institutii publice si oameni politici isi vor lasa timp de trei saptamani imaginea publica pe mana unor tineri care vor experimenta cunostintele si creativitatea in campanii de comunicare. Evenimentul are cinci probe de concurs, cu premii totale de 4.500 de euro, principalul finantator fiind Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor prin programul Youth al Comisiei Europene.



Evenimentul va permite companiilor care ofera teme in concurs sa vada pregatirea viitorilor profesionisti in comunicare. Suntem dispusi sa angajam studentii care vor da dovada de creativitate si spirit inovativ, de initiativa si deschidere catre nou si, poate cel mai important, ii vom aprecia pe tinerii care vor demonstra ca inteleg cel mai bine valorile brand-ului", a spus Mirel Nicola, directorul de marketing si vanzari al Sicomed.



Cele cinci probe de concurs sunt urmatoarele:



* Relatii publice - Zece echipe de cate cinci studenti care au trecut de o preselectie va trebui sa propuna strategii de comunicare corporate pe baza temelor oferite de zece dintre cele mai importante companii din tara.



* Advertising - Zece echipe de studenti vor propune strategii de comunicare pe baza temelor oferite de companiile partenere. Si in acest caz, pentru a trece de preselectii, echipele inscrise va trebui sa propuna juriului o campanie sociala prin care sa convinga romanii sa nu mai dea si sa nu mai ia mita.



* Comunicare politica - Zece personalitati politice vor cere echipelor finaliste strategii de comunicare in vederea alegerilor generale. Pentru a trece de preselectie, echipele va trebui sa elaboreze o campanie de comunicare care are scopul sa obtina suportul cetatenilor pentru sistemul de vot uninominal.



* Comunicare institutionala - Zece ministere sau alte institutii publice vor cere echipelor finaliste strategii de comunicare pe diverse teme. Pentru a trece de preselectie, echipele va trebui sa propuna o solutie pentru imbunatatirea imaginii Romaniei in randul publicului din tarile membre ale UE si cresterea gradului de acceptare a integrarii Romaniei.



* Discurs public - Studentii se inscriu in mod individual. Pentru a trece de preselectii ei va trebui sa sustina un discurs de maximum trei minute pe o tema la alegere.



"Experienta capatata la Olimpiadele Comunicarii m-a ajutat sa realizez ca drumul meu in cariera este acela al creatiei. Daca Olimpiadele au reusit sa ma implice atat de mult si chiar sa-mi schimbe drumul in viata, nu vad de ce pentu tinerii din ziua de azi nu ar fi importanta o paricipare la acest proiect, mai ales ca traim intr-un mileniu al comunicarii unde totul inseamna imagine si informare", a spus Diana Olteanu, participanta la editia de anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO