Suplimente

Zentiva: Construirea unei culturi organizaţionale în care angajaţii se simt apreciaţi este ceea ce ne diferenţiază. „Avem un număr mare de aplicanţi şi, datorită feedbackului pe care îl primim de la candidaţi, avem un semnal pozitiv în ceea ce priveşte recrutarea pentru anul 2024.”

Suplimentul ZF Top Employers

Zentiva spune că organizaţia sa a încheiat anul 2023 cu circa 1.300 de angajaţi, iar provocările în recrutare au venit pe fondul lipsei de specialişti de care industria sa are nevoie în prezent.

Zentiva spune că organizaţia sa a încheiat anul 2023 cu circa 1.300 de angajaţi, iar provocările în recrutare au venit pe fondul lipsei de specialişti de care industria sa are nevoie în prezent.

Autor: Ramona Cornea

22.04.2024, 00:05 100

Construirea unei culturi organizaţionale în care angajaţii se simt apreciaţi este cheia care diferenţiază şi care creează un Top Employer, susţin reprezentanţii producătorului de medicamente Zentiva, companie certificată Top Employer pentru al treilea an la rând în 2024.

„Brandul de Top Employer de care se bucura Zentiva la ora actuală are la bază o cultură organizaţională sănătoasă, recunoaştere,  programe de învăţare şi dezvoltare continuă, un pachet salarial aliniat cu realitatea actuală din piaţă şi, nu în ultimul rând, un mediu de lucru stabil”, spune Dana Stancu, people & organisation manager commercial operations, Zentiva.

Iulia Alexe, people & organisation manager product supply în cadrul Zentiva, susţine că certificarea Top Employer ajută şi procesul de recrutare al companiei sale.

„Zentiva are avantajul unui nume de prestigiu pe piaţa forţei de muncă, suntem certificaţi de trei ani Top Employer, ceea ce ne ajută şi ne-a ajutat de-a lungul timpului în procesul de recrutare. Avem un  număr mare de aplicanţi şi, datorită feedbackului pe care îl primim de la candidaţi, avem  un semnal pozitiv în ceea ce priveşte recrutarea pentru anul 2024”, a explicat ea.

De asemenea, reprezentanta Zentiva spune că organizaţia sa a încheiat anul 2023 cu circa 1.300 de angajaţi, iar provocările în recrutare au venit anul trecut pe fondul lipsei de specialişti de care industria sa are nevoie în prezent.

„Anul care tocmai s-a încheiat a fost din nou un an plin de provocări din punctul de vedere al procesului de recrutare. Provocările au venit atât din lipsa specialiştilor din domeniile specifice industriei, cât şi din rata şomajului foarte mică în Bucureşti, ceea ce ne-a făcut să ne îndreptăm şi către judeţele limitrofe în căutarea personalului pentru zona de producţie (operatori), dar şi să dezvoltăm programe de dezvoltare proprii”, susţine Iulia Alexe.

Anul acesta, având în vedere proiectele de dezvoltare din cadrul companiei anunţate pentru anul 2024, compania se va concentra pe recrutarea de specialişti foarte bine pregătiţi, spune Dana Stancu.

„Ne vom concentra să identificăm candidaţii cu competenţe potrivite pentru nevoile actuale ale companiei. În plus, vom căuta candidaţi pasivi, profesionişti talentaţi care nu caută activ un nou loc de muncă, dar ar putea fi interesaţi de oportunitatea oferită de compania noastră”, a detaliat ea.

În ceea ce priveşte pachetele de compensaţii şi beneficii extrasalariale, Dana Stancu susţine că s-au schimbat în ultimii ani, angajaţii îşi doresc ca angajatorii lor să le arate că le pasă de ei nu doar ca angajaţi, ci şi ca persoane.

„Pentru noi au  devenit populare beneficiile extra-salariale precum, abonamentele de servicii medicale la o clinica medicală privată, asigurarea privata de viaţă, abonamentele de împrumut de cărţi dar şi pensia privată”, a concluzionat ea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels