ZF 24

Atac al PayU având drept ţintă magazinele online mici şi medii

Foto: Shutterstock

Foto: Shutterstock

Autor: Ioana Nita

17.10.2013, 20:27 1413

PayU România, cel mai mare integrator de soluţii de comerţ electronic şi plăţi online de pe piaţa locală, a lansat o campanie prin care oferă la un cost lunar fix, de 34 de euro pe lună, un pachet format din card bancar, servicii de internet banking instant şi colectare de numerar prin Zebra Pay.

Pachetul nu mai presupune plata unor „comisioane pe tranzacţie, de deschidere cont sau alte costuri asociate”, potrivit PayU. Compania, deţinută de grupul Naspers, estimează că va atrage astfel 300 de clienţi - magazine mici şi medii din online.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.10.2013

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO