Business Internaţional

BBC tinteste audienta internationala

19.06.2007, 18:30 17

British Broadcasting Corporation (BBC) pregateste reorganizarea posturilor de televiziune care fac parte din retea si o abordare mai agresiva a publicului international, menita sa mareasca veniturile din publicitate. Corporatia intentioneaza sa-si pozitioneze posturile TV ca "numarul unu sau numarul doi" pe pietele pe care opereaza.
Posturi regionale precum BBC America si BBC Prime au avut de suferit din cauza "focalizarii necorespunzatoare asupra unui public tinta", afirma Darren Childs, director la Global Channels, filiala comerciala a BBC. De aceasta reorganizare vor beneficia toate canalele incluse in reteaua GC. "Vrem sa reprezentam o alternativa la posturile TV generaliste de influenta americana." In urma unui plan de investitii de mai multe milioane de lire sterline, BBC Prime va fi inlocuit de mai multe canale tematice care vor viza segmente de piata bine determinate, precum BBC Entertainment, BBC Lifestyle, CBeebies, un canal dedicat copiilor. Vor fi incluse noi programe de stiri concentrate pe SUA in grila postului BBC America. "Avand in vedere cota de popularitate a lui Bush care a ajuns la 29%, un canal de stiri cu o perspectiva neutra, britanica, este binevenit", afirma Garth Ancier, presedintele BBC America.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO