Vanzarile cu amanuntul ale Petrom au crescut cantitativ cu 22% fata de primul semestru al lui 2008, pana la 1.024 de milioane de litri, datorita retelei de benzinarii modernizate precum si a imbunatatirii managementului statiilor, se arata in raportul semestrial al companiei.
Vanzarile interne de benzina au crescut cu 15%, iar vanzarile interne de motorina au crescut cu 6% fata de prima jumatate a lui 2008. Vanzarile de kerosen au scazut cu 9%. Cu toate acestea, volumul total al vanzarilor pe segmentul de marketing a scazut cu 1%, din cauza reducerii exporturilor de produse petroliere, mai ales in trimestrul al doilea.
Cantitatea de titei procesat in rafinariile Petrom a scazut cu 11% in primul semestru, iar gradul de utilizare al acestora a scazut de la 75% la 67%. In aceste conditii, pierderile pe segmentul de rafinare si marketing s-au dublat in primele sase luni, la 394 mil. lei.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels