ZF 24

Brandient: un brand romanesc care vrea sa fie in top zece trebuie sa valoreze doua, trei sute de milioane de euro

15.07.2008, 21:30 10

Aneta Bogdan, managing partener la Brandient, cea mai importanta agentie de branding de pe piata locala, spune ca se afla in negocieri cu un partener strategic international pentru vanzarea unui pachet de actiuni. Exclude insa cedarea controlului agentiei.

"Suntem sub o clauza de confidentialitate si exclusivitate. Ei isi doresc un pachet majoritar, in timp ce noi nu vrem asta, iar acum suntem in stadiul in care vorbim despre cat vrem sa vindem. Dar avem doi investitori care vor sa plece, au stat trei ani cu noi si odata cu plecarea lor o sa vindem si din actiunile noastre", spune Bogdan.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt cei doi investitori care vor pleca de la Brandient si ce planuri de viitor au actionarii care raman.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO