ZF 24

Carrefour: Criza nu s-a simtit in vanzarile de Sarbatori

23.12.2008, 12:45 10

Reteaua de hipermarketuri Carrefour, cel mai mare jucator de pe acest segment dupa cifra de afaceri din 2007, spune ca “vanzarile din perioada Sarbatorilor au mers conform asteptarilor”, fara a avansa insa date privind ritmul de crestere al vanzarilor comparativ cu aceeasi luna a anului trecut.

"Chiar daca suntem in perioada de criza, fiind luna sarbatorilor, pana la acest moment, nu am simtit acest lucru si in vanzari. Credem ca aceste efecte vor fi vizibile in 2009, insa doar in functie de ce masuri se vor lua", a declarat pentru ZF Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Potrivit unor informatii anterioare prezentate de reteaua franceza de hipermarketuri in perioada sarbatorilor numarul de clienti este cu 35-60% mai mare fata de o perioada normala, fluxul de clienti atingand nivelul maxim cu doua saptamani inainte de Craciun.

Carrefour ar putea ajunge in acest an la vanzari de un miliard de euro doar pe segmentul de hipermarketuri, reteaua fiind prezenta de anul trecut si pe piata supermarketurilor, dupa finalizarea preluarii retelei Artima devenita recent Carrefour Express.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO