In timp ce ambii candidati isi revendicau victoria in alegerileprezidentiale de duminica, un castigator se detasa clar in urmacampaniei electorale - Internetul, scrie Gandul.
Cifrele de trafic realizate de principalele site-uri de stiridin Romania, in ziua alegerilor si, ulterior, in ziua anuntariiprimelor rezultate oficiale, arata cresteri de peste 100% fata de ozi obisnuita. Toate acestea vin la finalul unei campanii electoralecare, de asemenea, a folosit internetul drept una dintre principalecanale de comunicare, atentia dovedita online-ului fiind mai mareca oricand.
Luni, potrivit datelor SATI, principalul organism profesionalcare masoară traficul pe internet, primele zece site-uri de stiriinsumau nu mai putin de 13.438.911 pagini afisate si 3.819.254 devizite. Cu o zi in urma, in ziua alegerilor, pe 6 decembrie,primele zece site-uri de stiri adunau la un loc 7.116.088 paginiafisate si 2.040.295 vizite. Pentru comparatie, in ziua de vineri,4 decembrie, cea de dupa dezbaterea electorala a celor doicandidati, si ea o zi cu trafic peste media obisnuita, primele zecesite-uri de stiri insumau 5.860.060 pagini afisate si 1.632.671vizite.
Despre cat i-a costat pe candidatii la presedintiecampaniile pe online cititi pe www.gandul.info.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels