ZF 24

CEC Bank: Valoarea tranzacţiilor prin Mobile Banking s-a dublat în 2022, iar numărul total de clienţi a crescut cu 63%

CEC Bank: Valoarea tranzacţiilor prin Mobile Banking s-a...

Autor: Roxana Rosu

03.05.2023, 12:10 97

CEC Bank a înregistrat anul trecut o creştere de circa 2,4 ori a valorii tranzacţiilor derulate prin Mobile Banking, în timp ce numărul total de clienţi a crescut cu 63%.  

“CEC Bank a înregistrat, în anul 2022, creşteri pe toate liniile în privinţa utilizării serviciului de Mobile Banking. Anul trecut am avut indicatori mult mai buni decât în anul 2021 atât în cazul numărului de accesări şi a numărului de clienţi pe de o parte cât şi la numărul de tranzacţii sau la valoarea acestora, pe de altă parte. Pentru tot mai mulţi clienţi - fie persoane fizice, fie juridice - se dovedeşte mult mai comodă efectuarea operaţiunilor bancare de pe telefon”, a declarat Mugur Podaru, Director Operaţiuni la Distanţă CEC Bank.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO