ZF 24

Clientii mai degraba renunta la telefon si cablu TV decat la conexiunea internet

Clientii mai degraba renunta la telefon si cablu TV decat la conexiunea internet
26.11.2009, 13:44 31

Clientii operatorilor telecom ar renunta cel mai usor la liniatelefonica fixa si la cablul TV, conexiunea la Internet fiindultima optiune a acestora in directia reducerii cheltuielilor, pefondul manifestarii crizei financiare, a declarat, joi, GabrielMustea, director in cadrul PwC Romania, citat de Mediafax.

"Clientii considera ca pot renunta cel mai usor la liniatelefonică fixa si la cablul TV. Linia fixa poate fi usor inlocuitade telefonul mobil. La cablul TV se poate alege un pachet maiieftin sau/si se poate substitui cu continut online. Putini suntinsa dispusi sa renunte la conexiunea la Internet", a spus Mustea,prezent la Mediafax Talks about Telecom Industry.

Studiul "Impactul crizei asupra obiceiurilor de consum telecomsi media", realizat in Statele Unite ale Americii de catreCommunispace la cererea PwC, a evidentiat faptul ca abonatii nusunt dispusi sa renunte la Internet si continut, chiar daca suntmai atenti la costuri, acestia cautand insa operatori care oferaoportunitati de a face economii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO