ZF 24

Cum a luptat Romtelecom cu criza: A sunat 41.000 de clienti si a refacut ofertele pentru jumatate

05.03.2010, 13:23 48

Romtelecom a pornit in al doilea trimestru al anului trecut oanaliza a comportamentului de comunicare al clientilor, luand incalcul informatii precum valoarea facturilor din ultima perioadasau traficul de voce si de date consumat, in incercarea de adepista eventualele puncte slabe din pachetele de serviciineadaptate noului context.

"Am vorbit pe rand cu toti clientii, 41.000 de telefoane intotal, pentru a afla care sunt problemele lor si unde considera caau costuri prea ridicate, am tras concluziile si am reganditoferta", explica George Makowski, directorul executiv comercialpentru segmentul clientilor de business din cadrul Romtelecom.

Cititi mai multe despre cum au schimbat operatorii de telefonieofertele pentru clienti pe www.businessmagazin.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO