ZF 24

Diana Iosu, fostul manager de comunicare al Telekom, care a trecut în antreprenoriat, şi-a schimbat numele companiei în DiFine PR. “Ambiţia companiei este de expansiune pe noi pieţe”

Diana Iosu: Începând de astăzi, Lalique PR devine DiFine PR

Diana Iosu: Începând de astăzi, Lalique PR devine DiFine PR

Autor: Adrian Seceleanu

29.03.2018, 16:37 946

Diana Iosu, care a fost până anul trecut managerul de comunicare externă şi relaţii cu media al Telekom România, a schimbat numele agenţiei de relaţii publice înfiinţate după despărţirea de cel mai mare grup de comunicaţii fixe şi mobile de pe piaţa locală din Lalique PR în DiFine PR.

Schimbarea ţine cont de ambiţiile de “expansiune pe noi pieţe”, conform anunţului.

“Începând de astăzi, Lalique PR devine DiFine PR. Nouă identitate de brand a fost construită în acord cu profilul clienţilor care au intrat în portofoliul agenţiei în cele 6 luni de la înfiinţare şi răspunde ambiţiilor companiei de expansiune pe noi pieţe”, a declarat Diana Iosu. Ea nu a oferit detalii despre pieţele vizate.

De la înfiinţare agenţia a câştigat clienţi din industria de hi-tech, dar şi din alte zone. “În prezent, agenţia pune accent pe promovarea digitalizării comunicând pentru companii precum: fondul de investiţii Gapminder, acceleratorul de business Techcelerator, Romanian Technology Festival-TechFest, spaţiul de coworking şi evenimente ClujHUB.

Compania oferă servicii complete de comunicare şi pentru sectorul non-profit, reprezentând ATCA (Asociaţia de Terapie Comportamentală Aplicată). De asemenea, agenţia a oferit punctual servicii de consultanţă în comunicare şi employer branding unui număr semnificativ de clienţi locali şi regionali care oferă servicii juridice, de resurse umane, retail şi tehnologie, validând planul de business cu care compania a plecat la drum.”

Diana Iosu a plecat de la grupul Telekom după un parcurs de 8 ani de zile, iniţial ca manager în cadrul operatorului de telefonie mobilă Cosmote, începând cu anul 2009. Ulterior, în anul 2013, când Cosmote şi Romtelecom şi-au integrat echipele de top management, ea a preluat poziţia similară la nivelul întregului grup, inclusiv pentru fosta companie Romtelecom. Grupul Telekom este jucătorul de pe piaţa locală de comunicaţii cu cea mai complexă structură de acţionariat de pe piaţă, în care intră statul român, grecii de la OTE şi nemţii de la Deutsche Telekom, şi singurul în cadrul căruia sunt active mai multe sindicate, reprezentând astfel o provocare din punctul de vedere al activităţii de comunicare şi relaţii publice.

Înainte de a fi recrutată de Telekom, Diana Iosu a lucrat pentru Vodafone (fostul Connex), al doilea jucător de pe piaţa de profil, în perioada 1998-2009, la plecare fiind manager de relaţii cu media.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO