ZF 24

Diraţian, Avon: Businessul a revenit pe creştere pentru că am investit în promovare nu pentru că şi-a revenit consumul

Răzvan Diraţian, director comercial Avon România şi Republica Moldova

Nu există optimism în piaţă deşi datele statistice arată că a revenit pe plus consumul. Clienţii sunt în continuare atenţi la modul în care îşi cheltuie banii, caută în permanenţă oferte şi discounturi.

Răzvan Diraţian, director comercial Avon România şi Republica Moldova Nu există optimism în piaţă deşi datele statistice arată că a revenit pe plus consumul. Clienţii sunt în continuare atenţi la modul în care îşi cheltuie banii, caută în permanenţă oferte şi discounturi.

Autor: Cristina Roşca

18.02.2014, 00:08 272

Businessul Avon România, cel mai mare retailer de cosmetice prin intermediul vânzărilor directe, a revenit pe creştere în 2013 după doi ani de declin, dar avansul a fost mai mic de 5%.

„Anul trecut am reuşit să readucem businessul pe creştere, avansând cu sub 5%, însă într-un ritm de două ori mai rapid decât cel al pieţei. Am observat că au crescut atât frecvenţa de cumpărare, cât şi va­loarea comenzii. Mai mult, în a doua jumătate a anului trecut a crescut marginal şi numărul de reprezentanţi“, spune Răzvan Diraţian (37 de ani), directorul comercial al Avon România şi Republica Moldova. El lucrează în companie de circa 15 ani, angajându-se încă din timpul facultăţii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO