ZF 24

Headvertising castiga Marele Premiu la festivalul de publicitate Effie

30.03.2007, 16:49 23

Agentia de publicitate Headvertising a luat Grand Effie cu campania "Smaller but handier" pentru Gazeta Sporturilor, la editia de anul acesta a Premiilor Effie, organizata, joi, intr-un club din Bucuresti, au anuntat organizatorii pe site-ul competitiei.

Finalistii la Grand Effie au fost Next Advertising si CAP, pentru campania Salonta, si Graffiti BBDO, pentru campania "The Guide" facuta pentru Banca Romaneasca.

Aurul a fost castigat de agentiile Next Advertising, pentru campaniile "Salonta" (categoria "Food Products I), Leo Burnett & Target cu campaniile "Super Mame" pentru Tide (categoria "Non Food Products"), "Equity campaign 2006" pentru Bergenbier (categoria "Alcohoolic Beverages"), "New q-pack shape for smart guys" tot pentru Bergenbier, aceeasi categorie.

Editia de anul acesta a festivalului de publicitate Effie a introdus trei categorii noi, "David vs. Goliath", "Pharmaceuticals" si "Renaissance", iar numarul membrilor juriului a crescut de la 31 la 40.
Aur au mai primit agentia GMP cu campaniile "Gabriel has a solution for Rosia Montana" (categoria "Image, Social Nonprofit Campaigns"), "The towels invasion" pentru Cocolino (categoria "Promotions FMCG Non Food") si "Cooked chicken doesn?t harm" pentru UCPR (categoria "Others"), agentia Cohn & Jansen/ Ashley & Holmes cu campania "Coverage" pentru Cosmote (categoria "Telecommunications"), agentia Engines Servicii de Comunicare cu campania "Dero summer edition" pentru Dero Surf (categoria "Promotions FMCG Non Food"), agentia Propaganda cu campania "The bribe on the radio?" pentru Radio Guerrilla (categoria "Promotions Non FMCG Services").

La categoria "David vs. Goliath", aurul a fost castigat de Graffiti BBDO pentru campania "The guide", pentru Banca Romaneasca.

Anul acesta, din 71 de campanii inscrise s-au calificat in finala 51. O singura categorie din concurs nu a avut inscrieri, "Non Alcoholic Beverages". La categoriile "Food Products II", "Retail", "Durables", "Promotions FMCG Food", "Promotions Non FMCG Products", "New Product and Service Introduction" si "Renaissance" nu s-a acordat Gold Effie.


Editia Effie 2007 a avut ca noutate marirea timpului de jurizare pentru fiecare studiu de caz de la 8 minute la 12, decizie luata de catre organizatori in urma feed-back-ului pe care l-au primit anul trecut in legatura cu acest aspect.

Ca o alta noutate, la finalul editiei de anul acesta va fi publicat un catalog cu toate campaniile participante. Cei care au intrat in competitie anul acesta au furnizat in brief si anumite date neconfidentiale despre campanie, care sa fie publicate in acest catalog.

Ajuns la cea de-a patra editie, Effie este un festival destinat industriei de advertising din Romania, care premiaza reusita in atingerea si depasirea obiectivelor de marketing si comunicare. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO