ZF 24

Hidroelectrica lansează o aplicaţie prin care clienţii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract

Hidroelectrica lansează o aplicaţie prin care clienţii...

Autor: Cosmin Pirv

02.10.2023, 14:01 1069

Hidroelectrica a lansat luni aplicaţia mobilă iHidro, un instrument prin care clientii pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract.

Aplicaţia este disponibilă pentru sistemele Android şi iOS, oferind totodată şi o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Pe aplicatie, clienţii pot verifica soldul curent şi pot accesa ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secţiunea de grafic al istoricului de consum şi pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.

Aplicaţia este împărţită în mai multe secţiuni, inclusiv: Facturare, unde sunt disponibile facturile emise şi istoricul plăţilor efectuate, Utilizare, o secţiune care permite introducerea indexului autocitit şi consultarea istoricul de consum, Contul Meu, unde clienţii îşi pot administra profilurile şi detaliile personale, şi Servicii, unde este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat şi un link către Q Desk – aplicaţia de gestionare a reclamaţiilor şi sesizărilor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO