ZF 24

Interbrew Romania a investit peste 55 mil. euro in publicitate, in 2006

23.01.2007, 15:36 12

Interbrew Romania, al treilea jucator de pe piata locala a berii, a investit anul trecut peste 55 mil. euro (suma calculata la rate-card) in promovarea tuturor marcilor de bere aflate in portofoliu, spune Mihai Ghyka, directorul general al Interbrew.

Suma este cu 48% mai mare fata de 2005 cand, potrivit AlfaCont, Interbrew alocase 37,1 mil. euro pentru a-si promova marcile.
"Piata de publicitate din Romania are o crestere valorica de 25-30%, insa este vorba in principal de cresterea costurilor pe televiziune. Cu cat acest cost devine mai mare, cu atat trebuie luata in calcul si folosirea altor medii. Devine mai interesant sa te indrepti spre presa scrisa sau spre outdoor", precizeaza directorul general al Interbrew.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO