ZF 24

Louis Vuitton: A revenit nevoia de produse de lux

Louis Vuitton: A revenit nevoia de produse de lux
13.04.2010, 16:08 25

LVMH, cea mai mare companie de lux, a anuntat ca este de parereca consumatorii au reinceput sa cheltuiasca, informeaza BBC.

Grupul a raportat un avans cu 13% al vanzarilor in cele treiluni incheiate la 31 martie, depasind estimarile anterioare,multumita cresterii pietelor din SUA si Europa.

Producatorul gentilor Louis Vuitton, cognacurilor Hennessy si alceasurilor Tag Heuer a anuntat vanzari de peste 4,47 miliardeeuro.

LVMH a mentionata ca toate cele cinci divizii ale sale auinregistrat venituri in crestere cu doua cifre.

Vanzarile din primul trimestru la divizia de vinuri si alcool,care produce Moet & Chandon, sampania Ruinart si whisky-ulGlenmorangie, au avansat cu 20% la 635 milioane euro.

Divizia de ceasuri, printre brandurile carora se numara siChaumet, a raportat o crestere de 34% a vanzarilor la 204 milioaneeuro.

Cea mai mare divizie, cea de produse de moda si piele, ainregistrat vanzari in crestere cu 10% la 1,7 miliarde euro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO