ZF 24

Magazinele proprii aduc 16% din vânzările producătorului de vin Halewood

Vinul începe să poarte şi la noi, ca şi în marile ţări consumatoare din Europa, Franţa, Italia, Spania, o semnificaţie aparte, puternic legată de romantism şi oportunităţi de socializare, spune Lucian Voinea, managing director al Halewood Wines.

Vinul începe să poarte şi la noi, ca şi în marile ţări consumatoare din Europa, Franţa, Italia, Spania, o semnificaţie aparte, puternic legată de romantism şi oportunităţi de socializare, spune Lucian Voinea, managing director al Halewood Wines.

Autor: Ioana David

16.05.2014, 00:05 94
Grupul Halewood, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală a vinului, va deschide până la finalul anului două magazine sub brandul Halewood-The Winery Outlet, în Cluj şi Timişoara, şi va ajunge în acest fel la o reţea de 15 unităţi.
 
„Din magazine primim feedback, aflăm direct tendinţe şi păreri, desco­pe­rim ce va fi de interes. Magazinele ne oferă, de asemenea, şansa de a fi mult mai puternic reprezentaţi din punctul de ve­dere al brandului, în timp ce pe rafturile comerţului clasic sau în retailul mo­dern expunerea costă, uneori, nejus­tificat de mult. Personalul de vânzare este antrenat «inside» în consiliere de vânzări“, a spus Lucian Voinea, mana­ging director al Halewood Wines.
 
Pe de altă parte, Voinea notează că dezavantajele unei reţele proprii sunt costurile crescute cu dezvoltarea şi menţinerea lanţului.
 
„Lipsa timpului şi această goană nebună pentru «cât mai mult şi cât mai repede» îl fac pe consumatorul român să se repeadă la oferta de pe raftul unui hipermarket“, a mai spus Voinea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO