ZF 24

Mandria nationala a consumatorului, miza producatorilor autohtoni (Adevarul)

08.11.2006, 10:10 20

Dupa ce piata ar putea depasi anul acesta pragul de 300 de milioane de euro, iar companiile de profil stabilite la nivel local inregistreaza cresteri anuale exprimate cu doua cifre, producatorii autohtoni vor sa isi gaseasca locul in preferintele unui consumator cu putere de cumparare tot mai mare, scrie Adevarul.
"Producatorul roman de cosmetice trebuie sa lupte in aceasta piata pe foarte multe fronturi: trebuie sa ofere produse de o calitate net superioara celor din import, trebuie sa fie foarte inventiv in ceea ce priveste administrarea bugetelor sale, trebuie sa fie mai flexibil si sa ii faca pe romani sa se mandreasca cu faptul ca s-au simtit mult mai bine folosind o crema de fata romaneasca decat una importata", spune Andreea Cremenescu, director de marketing al companiei Elmi Prodfarm, producatorul cosmeticelor Elmiplant. www.adevarulonline.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO