ZF 24

Muller, Kraft Foods: cotele de piata valorice sunt prioritatea, nu volumele

02.07.2008, 20:00 18

Peter Muller, directorul general al Kraft Foods Romania, companie cu afaceri de circa 146 mil. euro, pariaza tot mai mult pe pe produsele premium, insa nu ia in considerare renuntarea la brandurile de pe segmentul economic, precum Africana sau Nova Brasilia.

Unul dintre factorii de crestere a profitului subsidiarei locale a Kraft Foods peste avansul cifrei de afaceri a fost anul trecut mixul de produse, potrivit lui Muller. De exemplu, in 2007, Milka, o marca premium a companiei, si-a majorat vanzarile cu circa 40% fata de nivelul din anul anterior, dupa ce in 2006 aceasta fusese brandul cu cea mai rapida crestere de pe piata locala a tabletelor de ciocolata.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt obiectivele companiei pentru anul acesta si ce rata de crestere a profitului a inregistrat aceasta.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO