Solomon Mordechai (32 de ani), grecul care deţine pe piaţa locală investiţii în domenii precum retail, restaurante, imobiliare şi telecom, spune că cel mai nou proiect în România este dezvoltarea brandului de articole sportive Vans printr-un lanţ propriu de magazine.
„Vom deschide la începutul anului viitor un magazin Vans în AFI Palace Cotroceni. Plănuim o dezvoltare a acestui brand deoarece a existat cerere. Am fost căutaţi să deschidem“, spune grecul care a venit pentru prima dată în România acum 14 ani. Între timp s-a mutat în Bucureşti şi a dezvoltat aici branduri precum Nike (pe care l-a vândut ulterior actualilor acţionari ai Elmec) sau Burberry amplasat la parterul hotelului de cinci stele Radisson Blu din Capitală.
Mordechai deţinea de mai mulţi ani distribuţia brandului Vans, care era vândut în magazine multibrand precum Sport Couture din Băneasa Shopping City, aflat tot în portofoliul său. La nivel global, Vans este unul dintre brandurile cu cele mai mari vânzări din portofoliul VF Corporation, cu afaceri de 11 mld. dolari anual, listat la bursa din New York. Grupul mai deţine branduri precum Timberland sau Wrangler.