ZF 24

Producătorul brandului frufru a lansat o emisiune de obligaţiuni pe AeRO

Producătorul brandului frufru a lansat o emisiune de...

Autor: Departamenul Economic

14.06.2016, 16:00 1808

Good People a atras în luna martie 4,55 milioane de lei prin vânzarea de obligaţiuni cu maturitate de cinci ani şi o dobândă fixă de 9% pe an, plătibilă trimestrial.

"Noi am fost deschizători de drumuri în ceea ce priveşte industria alimentelor proaspete şi sănătoase în România. Când am inceput, acum 10 ani, nu exista o piaţă pentru frufru. Noi am creat-o. Am creat mâncarea pe care am dorit să o consumăm şi care să fie accesibilă. Nu suntem încă perfecţi. Învăţăm în fiecare zi. Vreau să felicit investitorii care sunt acum o parte din această schimbare pe care am adus-o în lumea alimentaţiei. Visul trebuie să meargă mai departe", a declarat Mihai Simiuc, Director General al Good People SA.

Compania a fost înfiinţată în anul 2005 sub numele Mondo di Pasta, produsele fiind comercializate sub marca frufru.

Produsele frufru se găsesc în peste 200 de puncte de vânzare, incluzând reţelele Mega Image, Inmedio şi 1 Minute, Billa, OMV. Anul trecut compania a lansat marca de sucuri Urban Monkey.

În luna februarie 2016, compania şi-a schimbat numele în Good People SA.

În cadrul ofertei de vânzare (plasament privat) au fost vândute un numar de 45.592 de obligaţiuni, la preţul nominal de 100 de lei, acestea fiind achiziţionate de un număr de 25 de investitori (un investitor persoană juridică şi 24 de investitori persoane fizice).

"Ne bucurăm să vedem că investitorii individuali decid să pună banii într-un instrument care generează randament, care, în acest caz particular, este dat obligaţiuni. Obligaţiunile, în virtutea diferitelor caracteristici şi a flexibilităţii drepturilor acordate deţinătorilor, poate fi un instrument foarte atractiv, oferind investitorilor oportunităţi financiare unice. Emisiunea de obligaţiuni care a debutat astăzi la Bursa de Valori Bucureşti este un bun exemplu al unui produs financiar inteligent, adaptat la nevoile investitorilor ”, a afirmat Ludwik Sobolewski, director general al Bursei de Valori Bucureşti.

BRK Financial Group este Consultantul Autorizat care a asistat Good Pople SA în derularea ofertei şi listarea obligaţiunilor pe piaţa AeRO.

Compania a încheiat anul trecut cu afaceri de 17,5 milioane lei, faţă de 8,9 milioane lei în 2014, şi un profit net de 448.860 lei, faţă de 1,7 milioane lei în anul anterior.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO