ZF 24

Produsele premium, singurele care asigura cresterea anuala de pana la 20% a pietei detergentilor

14.10.2008, 20:00 17

Modificarile notabile, cum ar fi alegerea produselor premium de curatare a rufelor in defavoarea celor din segmentul mediu, ponderea din ce in ce mai mare a detergentului automat, dar si patrunderea unor produse speciale, cum ar fi detergentul gel sau lichid, au contribuit la conturarea unei piete de profil de peste 220 de milioane de euro, in crestere cu pana la 20% fata de anul anterior, potrivit jucatorilor din piata.

Detergentii, cea mai mare categorie din piata produselor de larg consum nealimentare, au un grad de penetrare de pana la 91% si contribuie cu pana la 20% la piata totala.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine care sunt preferintele clientului roman si care sunt factorii care genereaza cresterea consumului pe aceasta piata.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO