• Leu / EUR4.7576
  • Leu / GBP5.4657
  • Leu / USD4.1938
ZF 24

Raluca Simu, Vionnet: Deşi statistic consumul merge bine, eu nu văd asta în lumea reală

Raluca Simu, Vionnet: Deşi statistic consumul merge bine, eu nu văd asta în lumea reală

Autor: Cristina Rosca

14 mar 2015 897

Raluca Simu, un executiv cu experienţă de peste un deceniu în marketing şi comunicare, a deschis la finalul anului trecut magazinele de lux Vionnet şi Scavia în galeria comercială a hotelului de cinci stele JW Marriott din Capitală şi afirmă că deşi a reuşit să vândă bijuterii de zeci de mii de euro, clienţii sunt încă precauţi.

Brandul de modă Vionnet a fost creat în 1912 de creatoarea cu acelaşi nume, a fost ulterior închis în 1939 pentru a fi restructurat şi re­lansat în 2006. Brandul este unul high-end, preţul unei rochii sau al unui palton ajungând la câteva mii de euro. În ceea ce priveşte brandul de bijuterii Scavia, acesta vinde produse cu preţuri ce încep de la 10.000 de euro şi urcă până la sute de mii de euro, în funcţie de piatra alea­să, de caracte­ris­ticile acesteia şi de dimensiuni. „Am vândut piese de zeci de mii de euro, însă de sute de mii de euro nu. Piaţa se află în prezent într-un moment dificil, de aceea mă gândesc că poate ar fi fost mai bine să fi deschis în anii de boom“, afirmă Raluca Simu, care este din mai 2008 şi managing partner al agenţiei full service Springer&Jacoby. Anterior ea a lucrat în domeniul bancar, la ABN Amro şi Millennium Bcp, în domeniul marketingului şi comunicării.

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Principalele valute BNR - ieri, 13:15
EUR
USD
GBP
CHF
Azi: 4.7576
Diferență: 0,2022
Ieri: 4.7480
Azi: 4.1938
Diferență: -0,1024
Ieri: 4.1981
Azi: 5.4657
Diferență: 0,715
Ieri: 5.4269
Azi: 4.1895
Diferență: 0,2153
Ieri: 4.1805