ZF 24

Reducerile de pret cresc incasarile magazinelor cu 20-40%

24.09.2006, 14:45 18

Reducerile practicate de magazine in lunile august-septembrie, care marcheaza finalul sezonului de vara si pregatesc lansarea colectiei de toamna-iarna, au adus comerciantilor incasari cu 20-40% mai mari decat perioadele obisnuite.
"In intervalul august-septembrie, vanzarile au crescut cu aproximativ 35% ale vanzarilor din magazine", a declarat directorul de marketing al companiei TinaR, Ema Dovletiu.
O evolutie ascendenta a incasarilor a inregistrat cu ocazia reducerilor de la sfarsitul sezonului de vara si lantul de hypermarketuri Carrefour, avansul fiind de circa 20-25%, in functie de magazin.
Practica perioadelor de reduceri a aparut in Romania in urma cu circa zece ani, odata cu intrarea marcilor straine, reprezentantii acestora fiind si in prezent principalii promotori ai campaniilor.
In afara de perioadele de reduceri, stabilite prin lege in intervalele 15 iulie si 15 septembrie, pentru reducerile de vara, si 15 ianuarie - 15 martie, pentru cele din sezonul de iarna, comerciantii au la dispozitie si un alt instrument de promovare si crestere a vanzarilor, respectiv promotiile. Mediafax

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO