ZF Live

ZF Live. Mădălina Stănescu, agenţia de marketing Optimized: „Piaţa de e-commerce este încă la început, doar 15% din totalul companiilor din România vând online. Consumatorii sunt deschişi către produse şi branduri noi“

Autor: Alexandra Cepăreanu

08.10.2020, 16:50 266

„Sunt companii locale care au crescut în această perioadă pentru că şi consumatorii au avut tendinţa de a achiziţiona de la businessurile locale. Important este să fie vizibile şi să comunice cu publicul.“

Mădălina Stănescu, fondatoare a  agenţiei de marketing Optimized, specializată în campanii pe platforme precum Google, Facebook, Instagram, YouTube şi Bing Ads, spune că piaţa de e-commerce are potenţial de dezvoltare chiar şi în contextul pandemiei, având în vedere că doar 15% dintre businessurile româneşti au canale de vânzare online, în prezent.

„Văd un viitor frumos şi o dezvoltare pentru piaţa e-commerce din România, care este încă la început de drum. Doar 10-15% din totalul companiilor din România vând online, ceea ce înseamnă că mai este loc pe piaţă, chiar şi în segmentele IT&C sau fashion, deoarece consuma­torii sunt deschişi către produse noi, branduri noi, sunt mai atenţi la modul în care se diferenţiază un magazin online pe piaţă“, a spus Mădălina Stănescu, în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Urmează ZF Bankers Summit'24