„Sunt companii locale care au crescut în această perioadă pentru că şi consumatorii au avut tendinţa de a achiziţiona de la businessurile locale. Important este să fie vizibile şi să comunice cu publicul.“
Mădălina Stănescu, fondatoare a agenţiei de marketing Optimized, specializată în campanii pe platforme precum Google, Facebook, Instagram, YouTube şi Bing Ads, spune că piaţa de e-commerce are potenţial de dezvoltare chiar şi în contextul pandemiei, având în vedere că doar 15% dintre businessurile româneşti au canale de vânzare online, în prezent.
„Văd un viitor frumos şi o dezvoltare pentru piaţa e-commerce din România, care este încă la început de drum. Doar 10-15% din totalul companiilor din România vând online, ceea ce înseamnă că mai este loc pe piaţă, chiar şi în segmentele IT&C sau fashion, deoarece consumatorii sunt deschişi către produse noi, branduri noi, sunt mai atenţi la modul în care se diferenţiază un magazin online pe piaţă“, a spus Mădălina Stănescu, în cadrul emisiunii de business ZF Live.