Auto

Obiectivul cehului care conduce vânzările Dacia: Să apărăm cota de piaţă de 30%

Jan Ptacek, director general al Renault Commercial Roumanie: În aceşti zece ani Dacia a înregistrat un progres pe care alte mărci cu tradiţie nu au reuşit să-l parcurgă într-o perioadă mai lungă de timp

Jan Ptacek, director general al Renault Commercial Roumanie: În aceşti zece ani Dacia a înregistrat un progres pe care alte mărci cu tradiţie nu au reuşit să-l parcurgă într-o perioadă mai lungă de timp

Autor: Bogdan Alecu

15.10.2014, 00:06 130
Cehul Jan Ptacek, 44 de ani, care a pre­luat de la 1 septembrie funcţia de director general al Renault Commercial Roumanie (RCR), compania care vinde pe piaţa locală mărcile Dacia, Renault şi Nissan, spune că gu­vernul poate adopta în continuare măsuri pentru a susţine vânzările de maşini noi, iar noul program propus de Guvern, Prima maşină, poate funcţiona cu viitorul program Rabla.
 
„Orice program care susţine piaţa auto şi care aduce beneficii clienţilor va fi susţinut de noi. Acest tip de creditare propus de programul Prima maşină a funcţionat în alte ţări şi poate fi unul cu rezultate şi în Ro­mânia. Cele două programe nu se exclud re­ciproc, iar un program de tip Prima ma­şină poate veni ca o măsură complementară la cel care există deja, dar şi ca unul inde-pendent“, a spus Jan Ptacek.
 
În acest an toate cele 17.000 de tichete alocate persoanelor fizice prin intermediul Rabla s-au epuizat cu aproape o lună înainte de termenul-limită, cu toate că cei mai mulţi dintre importatorii de pe piaţa locală spun că programul nu mai este unul eficient. Spre deosebire de anul trecut, când din cele 20.000 de tichete s-au utilizat numai 13.000 la achiziţia unui autoturism nou, noul sistem informatic implementat în acest an a permis utilizarea integrală a tichetelor.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Cele mai citite ştiri
AFACERI DE LA ZERO