Auto

România devine o piaţă mică pentru Dacia: cum au evoluat vânzările mărcii de la Mioveni în vestul Europei

România devine o piaţă mică pentru Dacia: cum au evoluat vânzările mărcii de la Mioveni în vestul Europei

Autor: Bogdan Alecu

04.11.2012, 21:18 775

Piaţa românească a coborât pe locul cinci la nivelul Uniunii Europene în topul mărcii Dacia, potrivit unei analize a ZF realizate pe baza datelor cu privire la înmatriculările mărcii pe cele mai mari pieţe ale sale.

Ultimul an în care România a fost cea mai mare piaţă pentru Dacia a fost 2008, iar în următorii trei ani primele două locuri au fost ocupate de Franţa şi Germania. Mai mult, anul acesta România a pierdut şi locurile trei şi patru în favoarea Spaniei şi Italiei.

Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO