Românii au prins gustul maşinilor înalte: una din patru maşini vândute anul trecut a fost un SUV. Care sunt mărcile din top 3

19 feb 2018 Ziarul Financiar

Segmentul SUV-urilor a înregistrat anul trecut cel mai mare salt pe piaţa auto locală, urcând cu aproape trei puncte procentuale spre 26% cotă de piaţă, potrivit datelor din piaţă, pe măsură ce nu doar persoanele fizice, ci şi firmele au preferat maşinile cu o gardă mai mare la sol şi o poziţie mai înaltă de condus. Creşteri au fost punctate şi pe segmentul SUV-urilor mici non-premium, care potrivit datelor Jato Dynamics citate de Ford România au urcat de la 9,3% cotă de piaţă în 2016 la 10,9%. În total, anul trecut vânzările maşinilor de teren au urcat cu 26% faţă de 2016, la aproape 35.000 de unităţi, avansul fiind dublu comparativ cu cel al pieţei auto. Bogdan Alecu

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 19.02.2018

 
Cuvinte cheie:
masini inalte
, SUV
, automobile
, masini
, piata auto
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Abonează-te la Închide