Dacia a vândut anul trecut aproape 360.000 de autovehicule la nivel mondial, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, constructorul autohton revenind pe plus după ce în 2011 vânzările mărcii au scăzut cu două procente. Cele aproape 360.000 de maşini au fost asamblate la cele trei uzine Dacia, cele mai multe, aproape 330.000, fiind produse la Mioveni în România, iar restul la cele două uzine din Maroc, Tanger şi Casablanca.
Creşterea de anul trecut a venit şi în contextul în care 2012 a reprezentat anul extinderii gamei Dacia cu şase modele noi. "Aceasta a permis mărcii Dacia să-şi reînnoiască oferta, prin introducerea noilor modele Logan, Sandero şi Sandero Stepway. În plus, gama a fost extinsă şi pe noi segmente de piaţă, cum ar fi cel al vehiculelor de familie şi al utilitarelor, cu modelele Lodgy, Dokker şi Dokker Van", au spus oficialii Dacia.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels