Auto

ZF a lansat anuarul Piaţa Auto 2012

ZF a lansat anuarul Piaţa Auto 2012

Autor: Emil Popescu - Mediafax

03.05.2012, 11:37 699

ZIARUL FINANCIAR a lansat joi prima ediţie a anuarului Piaţa Auto 2012, un instrument vital al profesioniştilor din piaţa auto şi al celor din industriile conexe.

"Anuarul este sursa de informaţie care vorbeşte exhaustiv despre afacerile din industria auto, despre trendul ascendent sau descendent al acestora de anul trecut, despre investiţiile sau noile locuri de muncă de pe piaţa auto, de anul acesta. Cuprinde un ghid al etapelor procesului de «inspecţie auto» şi analize comparative ale pieţei auto româneşti cu cele vestice. Anuarul Piaţa Auto 2012 va pune la dispoziţie şi o statistică a numărului de clienţi din service, pentru mai multe branduri auto comercializate în România. Leasing-ul, preţul benzinei, statisticile referitoare la vânzări sunt subiecte tratate în anuar", se arată într-un comunicat al ZF.

Printre temele abordate se numără cele mai bune oferte din piaţă, de la "Rabla" la Premium, cele mai importante lansări auto din acest an şi cei mai mari jucători din piaţa auto locală.

"Dacă piaţa nu-şi va reveni până la finele anului, 2012 ar putea fi cel de-al cincilea an consecutiv de declin; dacă îşi va reveni, pe lângă intrarea în scenă a încă unui producător auto, am avea şi o revenire a pieţei pe un trend ascendent", a declarat Bogdan Alecu, editor ZF.

Anuarul va fi distribuit joi împreună cu ZIARUL FINANCIAR abonaţilor acestuia şi, începând de vineri va putea fi comandat online, în format pdf, la preţul de 30 lei. În perioada 3 - 31 mai Anuarul Piaţa Auto în varianta tipărită va fi disponibil în reţelele Inmedio şi Relay.

ZIARUL FINANCIAR este brand-ul de referinţă al pieţei de business româneşti. ZF îşi revendică poziţia de cel mai puternic ziar de business din România prin credibilitate, prospeţime şi exclusivitate a informaţiilor, adecvare pe target, tratare în adâncime a temelor de business. ZF oferă cititorilor semnificaţia evenimentelor recente şi anticipează evoluţiile din afaceri şi economie prin ştiri, analize şi articole de opinie. Lider al presei de business din România, ZF se caracterizează prin profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate şi echidistanţă.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO