Bănci și Asigurări

BT face strategie integrata pentru compania de leasing

10.10.2007, 18:57 18

BT Leasing, compania de leasing a Bancii Transilvania (BT), si-a revizuit strategia urmarind o crestere rapida in urmatorii ani, printr-o colaborare mai stransa cu banca-mama.
Astfel, compania se va reorienta catre finantarea preponderent a intreprinzatorilor locali, segment pe care se concentreaza si banca. BT Leasing va dezvolta o serie de produse dedicate acestei categorii de clienti, replicand produsele specializate ale BT pentru micii intreprinzatori. De asemenea, finantarile companiei de leasing vor fi oferite si prin reteaua bancii, de catre forta de vanzari dedicata clientilor IMM, care numara in prezent 400 de ofiteri.
"In urmatorii trei ani vrem sa ajungem la 10.000 de clienti si sa ajungem sa acordam finantari de 700 de milioane de euro", spune Ionut Patrahau, director general adjunct al BT, care coordoneaza si activitatea companiei de leasing. BT Leasing ar urma astfel sa isi majoreze cota pe piata specifica de la 1,3% in prezent la circa 5%, respectiv la nivelul cotei generale de piata a BT. Astfel, BT Leasing ar trebui sa incheie anul cu finantari de bunuri de 77 mil. euro, iar suma ar urma sa ajunga la 330 mil. euro in 2010.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO