Doar 7% din clienţii RCA şi-ar repara autoturismul avariat la un service auto independent, în timp ce majoritatea clienţilor ar prefera un service partener al companiei de asigurări sau repararea în regie proprie în baza unei oferte de despăgubire primite de la asigurător, potrivit lui Mădălin Roşu, preşedinte al Biroului Asigurătorilor Auto (BAAR), care a citat un studiu IRES realizat pentru UNSAR - asociaţia profesională a asigurătorilor locali.
„Circa 28% din participanţii la studiu au spus că şi-ar repara maşina la un service partener al asigurătorului. Legea spune însă că asigurătorii nu au voie să recomande clientului un service. Dacă consumatorul îşi doreşte să meargă la un service partener al asigurătorului, haideţi să-l lăsăm. Alţi circa 20% din respondenţi au spus că ar prefera să-şi repare maşina pe cont propriu, în baza unei oferte de despăgubire de la asigurător. Vorbim practic de aceea regie proprie mult comentată şi atacată de service-urile independente. Pe de altă parte, doar 7% din clienţii RCA au spus că şi-ar repara maşina la un service multimarcă, deci service-urile cu care noi dialogăm, care sunt cele mai vocale, reprezintă 7% din clienţi. Discutăm cu 7% din clienţi şi reuşim să schimbăm legea RCA în favoarea unor service-uri independente“, atrage atenţia Mădălin Roşu.