Bănci și Asigurări

Volksbank: Avem circa 2.200 de clienţi nemulţumiţi; problemele de reputaţie vor fi uitate într-un an

Volksbank: Avem circa 2.200 de clienţi nemulţumiţi; problemele de reputaţie vor fi uitate într-un an

Autor: Alexandra Chelu

06.04.2011, 14:26 116

Volksbank România a redus numărul clienţilor nemulţumiţi la maipuţin de 3% dintre persoanele care au contractate credite, adeclarat Lucian Cojocaru, vicepreşedinte pentru retail al băncii,care consideră că problemele de reputaţie vor fi uitate înproporţie de 95-99% peste un an.

"Eu cred că multe dintre problemele cu OUG 50, care asta necreează nouă practic probleme de reputaţie, vor fi uitate înproporţie de 95-99% peste un an de zile. Nu o să mai ştie nimeni deele. O să treacă de la sine. Nimeni nu este veşnic nervos. Teenervezi, îţi trece, ajungi la un nou nivel de comunicare, pe cândrelaţiile cu clienţii noştrii sunt foarte lungi pe termene de 20-30de ani", a spus Cojocaru, într-o conferinţă de presă.

Volksbank România are pe segmentul de retail un portofoliu de155.000 de clienţi activi, iar 75.000 au contractate credite.

Potrivit lui Cojocaru, clienţii băncii nu mai au motiveleexistente în toamnă pentru a-şi refinanţa creditele, atât din punctde vedere emoţional, cât şi al preţului creditelor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO