Business Construct

Mai mult Lidl. Fără Plus

Mai mult Lidl. Fără Plus
30.06.2011, 00:00 2399

Un număr de 107 magazine care ope­rau până luna aceasta subbrandul Plus au fost deschise simultan cu marca Lidl, marcândpractic intrarea pe piaţă a discounterului german.

Mutarea as­cute lupta pe segmentul magazinelor cu preţuri miciestimat la 1,8-2 miliarde de euro anual. În urma acesteioperaţiuni, 38 de judeţe din România şi Capitala au cel puţin unmagazin Lidl, în timp ce doar trei judeţe - Dolj, Giurgiu şi Sălaj- au rămas deocamdată fără vreun magazin al discounterului german.În fiecare dintre aceste trei judeţe există însă cel puţin unmagazin Lidl în construcţie.

Toate magazinele deschise de germani sunt unităţile care auaparţinut anterior reţelei Plus Discount pe care germanii aucumpărat-o anul trecut, niciuna dintre unităţile inaugurate nefiindconstruită de la zero. Reţeaua germană, unul dintre cei maiagresivi jucători de pe segmentul discounterilor la nivel mondial,a inaugurat toate magazinele în aceeaşi zi, procesul de rebrandingrealizându-se simultan în toate colţurile ţării.

Forţa financiară a germanilor cu afaceri de zeci de miliarde deeuro la nivel mondial le-a permis să investească o sumă importantăîn aceste magazine, însă reprezentanţii Lidl nu vor să comunicenicio valoare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO