A început noua luptă din telecom: vânzarea de pachete fix-mobil

28 sep 2017 Autor: Adrian Seceleanu

Grupul Telekom România a devenit principalul furnizor de servicii de reţea de pe piaţă pentru competitorii care nu au infrastructura necesară pentru a oferi pachete de comunicaţii fix-mobil.

La trei ani de la momentul în care fostele companii Cos­mote şi Romtelecom tre­ceau la brandul Telekom şi aduceau în prim-plan pe piaţa locală conceptul de pachete complete de servicii de comunicaţii fixe şi mobile, încă doi dintre cei mai mari jucători din industrie au adăugat asemenea pachete în ofertă (Orange şi AKTA), iar Vodafone - al doilea cel mai mare jucător de pe piaţa mobilă - tocmai şi-a expri­mat intenţia clară de a merge în aceeaşi direcţie, semnalizând apropierea momen­tului în care acest tip de oferte ar putea deveni la fel de banale cum sunt acum cele cu minute nelimitate în orice reţea.

Continuarea pe ZFCorporate

ZF Corporate este serviciul de business intelligence al Ziarului Financiar. Pentru a putea avea acces la informatii trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Agricultură, Energie şi altele) - vezi prezentarea video a ZFCorporate. Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 28.09.2017

 
Cuvinte cheie:
lupta
, telecom
, vanzare
, piata
, retea
, servicii
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide