Business Hi-Tech

Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: În primul semestru al anului am avut vânzări de 2,4 ori mai mari decât în S1 2022. Peste 15% din volumul tranzacţionat a fost reprezentat de fructe şi legume. Pentru 2023, ţinta Freshful este de dublare a businessului

Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: Cei mai mulţi dintre clienţii activi plasează o comandă la maximum 7 zile. Adică fac cumpărături, în medie, cel puţin o dată pe săptămână sau chiar mai des.

Andrei Popescu, general manager Freshful by eMAG: Cei mai mulţi dintre clienţii activi plasează o comandă la maximum 7 zile. Adică fac cumpărături, în medie, cel puţin o dată pe săptămână sau chiar mai des.

Autor: Ioana Nita

19.07.2023, 12:00 151

În 2022, eMAG Retail SRL, firma care operează hipermarketul online Freshful, a raportat o cifră de afaceri de 121,2 milioane de lei.

Hipermarketul online Freshful, parte din grupul eMAG, a înregistrat în prima jumătate a acestui an, intervalul ianuarie – iunie, vânzări de 2,4 ori mai mari decât volumele avute în aceeaşi perioadă din 2022, fructele şi legumele reprezentând peste 15% din totalul volumului tranzacţionat. În total, Freshful by eMAG a ajuns la peste 113.000 de clienţi care au testat serviciul de la lansarea sa la final de 2021 şi până în prezent.

„Raportat la totalul de vânzări din primul semestru, peste 15% din volumul tranzacţionat a fost reprezentat de fructe şi legume, iar în perioada verii interesul pentru această categorie este în creştere, ajungând la un procent care urcă până la 20%. Oamenii îşi doresc fructe şi legume proaspete şi le caută în special pe cele cu gust autentic. De aceea, la noi în platformă majoritatea fructelor şi a legumelor sunt de origine locală şi provin de la mici producători români care le cultivă cu grijă. Acest interes crescut al clienţilor face ca 1 din 5 produse adăugate în coşul de cumpărături să fie o legumă sau un fruct“, a declarat pentru ZF Andrei Popescu, general manager în cadrul Freshful by eMAG.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO