Asociaţia magazinelor online l-a numit şef pe Florinel Chiş

18 aug 2016 Autor: Adrian Seceleanu

Asociaţia română a magazinelor online (ARMO), care grupează companii precum eMag, evoMAG şi F64, l-a numit în poziţia de director executiv pe Florinel Chiş, un manager cu o experienţă de peste 14 ani în e-commerce, atât la nivel local, cât şi internaţional.

„Comerţul online este într-o etapă de dezvoltare puternică şi sunt convins că va deveni rapid o destinaţie uzuală pentru majoritatea clienţilor români. ARMO este un pilon important pentru magazinele online din România care vor să demonstreze că e-commerce-ul este cel mai eficient şi sigur mod de a face comerţ modern, în beneficiul consumatorilor”, a declarat Chiş. 

Noul şef al ARMO a pornit primul start-up în 2006, o companie de dezvoltare software şi design care a dezvoltat numeroase proiecte pentru branduri precum Autodesk, eMAG, Romstal Group, PC Garage, Marketonline, Altex, Dedeman, Flanco.

În 2012, el s-a stabilit în Marea Britanie, lucrând pentru retaileri online şi Warner Music Group, unde a dezvoltat platforma globală de ecommerce a grupului. În 2013 a co-fondat Elastera, un start-up britanic, platformă de hosting pentru magazine online.

Articol publicat în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 18.08.2016

 
Cuvinte cheie:
magazine online
, Florinel Chis
, asociatie
, ecommerce
, executiv
, numire
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide