Atac la sucursalele bancare clasice: Telekom Romania şi polonezii de la Alior Bank au lansat serviciul Telekom Banking

18 oct 2017 Autori: Anca Olteanu , Mediafax

Telekom Romania şi banca poloneză Alior Bank au lansat, miercuri, serviciul Telekom Banking, care va permite clienţilor să solicite deschiderea unui cont curent şi emiterea unui card de debit, beneficiind şi de o platformă online pentru schimburi valutare.

„În această primă fază, vom oferi conturi curente, carduri de debit, depozite şi un serviciu de schimb valutar online, urmând ca în faza următoarea să lansăm oferta noastră de credite”, a declarat Celina Waleśkiewicz, director general adjunct al Alior Bank, în cadrul unei conferinţe de presă.

Serviciile Telekom Banking sunt lansate gradual, începând cu doi piloni: operaţiuni zilnice bancare (primare) şi platforma de schimb valutar online.

Clienţii îşi pot deschide conturi curente în lei, euro, dolari şi lire sterline, pot ataşa carduri de debit acestor conturi şi pot avea acces 24/7 la fonduri, prin intermediul soluţiilor de internet şi mobile banking. Clienţii care îşi deschid un cont curent pot beneficia, timp de trei ani, de retrageri gratuite de la orice bancomat, în ţară şi în străinătate, şi de transferuri în lei gratuite, la orice bancă din România.

Cel de-al doilea pilon al ofertei de lansare este platforma de schimb valutar online, care cuprinde zece valute, cursul de schimb fiind actualizat în timp real, la un interval de maxim 10 secunde, în timpul zilelor lucrătoare. Clienţii pot stabili în detaliu condiţiile în care vor să efectueze schimburile valutare; de exemplu, îşi pot seta data şi ora la care doresc să efectueze schimbul valutar şi nivelul cursului de schimb la care doresc să se efectueze tranzacţia. Opţiunea “Pay later” (Plăteşte mai târziu) îi permite clientului să efectueze schimburi valutare fără să aibă întreaga sumă disponibilă. Este necesar să deţină cel puţin 5% din suma tranzacţionată, urmând ca în maxim două zile lucrătoare să asigure diferenţa necesară pentru finalizarea tranzacţiei.

Compania pune la dispoziţie o aplicaţie de mobil, care integrează şi platforma de internet banking, ce va fi lansată la începutul lunii noiembrie. Aplicaţia oferă transferuri către alte conturi, vizualizarea ultimelor trei tranzacţii fără a fi autentificat, plăţi P2P etc. Există, de asemenea, posibilitatea de a deschide alte conturi curente, în lei sau valută, direct din aplicaţia Mobile Banking, de a solicita carduri de debit sau de a crea depozite la termen sau conturi de economii.

Depozitele sunt garantate de fondul de garantare din Polonia.

Prin intermediul conceptului bancar Shop-in-Shop corner vor fi oferite servicii bancare suplimentare, inclusiv produse de creditare. Reţeaua Shop-in-Shop va fi extinsă pe durata următorului an, ţintindu-se un număr de 120 de magazine.

Oferta Telekom Banking va fi completată cu servicii de finanţare a dispozitivelor din oferta Telekom Romania, dar şi cu servicii de tip credite de nevoi personale fără garanţii şi facilitatea overdraft.

Serviciile bancare incluse în ofertă sunt dedicate persoanelor fizice, a precizat Miroslav Majoros, director general al Telekom Romania.

Serviciile bancare sunt oferite de Alior Bank SA Varşovia - Sucursala Bucureşti. „În următorii ani, vrem să avem câteva sute de mii de clienţi”, a declarat Waleśkiewicz.

Alior Bank este a noua cea mai mare bancă din Polonia din punctul de vedere al activelor şi asigură servicii pentru aproape patru milioane de clienţi, inclusiv peste 180.000 de companii. Din 2014, Alior Bank SA face parte din indicele WIG20 care include cele mai mari şi mai lichide companii listate la Bursa din Varşovia.

Începând cu 2014, parteneriatul dintre Alior Bank şi T-Mobile Polonia a condus la lansarea T-Mobile Banking Services (T-Mobile Usługi Bankowe) care la sfârşitul lunii iunie 2017 furniza servicii bancare şi de creditare pentru aproape 600.000 de clienţi, persoane fizice şi companii mici.

 
Cuvinte cheie:
TELEKOM
, ALIOR BANK
, TELEKOM BANKING
Vizualizari:
Printeaza
zf.ro
Închide