Noul magazin online are în portofoliu 5.000 de produse, cu preţuri exprimate în euro
Compania franceză BlaBlaCar, înfiinţată în urmă cu nouă ani, are în plan să ajungă în următorii 2-3 ani la o reţea de peste 3 milioane de utilizatori români ai serviciului de transport pe distanţe lungi pe care îl pune la dispoziţie prin intermediul unei platforme online.
„România este o piaţă unde ţintim să ajungem la un număr de utilizatori cuprins între 3 şi 5 milioane. E un drum lung până acolo, dar feedbackul iniţial arată că nevoia există, aşadar există potenţial. E vorba de o perioadă de timp de cel puţin 2 ani. Depinde foarte mult de cum vor evolua lucrurile pe plan local“, a spus Istvan Haidekker, country manager al BlaBlaCar pentru Croaţia, Ungaria, România şi Serbia. El a refuzat însă să ofere detalii despre numărul actual de utilizatori ai platformei. Vom oferi date despre afacerile din România în cadrul unei conferinţe de presă pe care o vom organiza „în scurt timp“, şi-a explicat el refuzul.