Business Hi-Tech

Chinezii de la TP-Link atacă piaţa locală de smartphone-uri şi speră la o cotă de 2%

Simona Nijnic, manager pe categoria smartphones şi accesorii la TP-Link România

Simona Nijnic, manager pe categoria smartphones şi accesorii la TP-Link România

Autor: Ioana Nita

13.04.2017, 00:03 316
Compania chineză TP-Link, cunoscută ca unul dintre cei mai mari producători de echipamente de reţelistică la nivel mondial, ţinteşte să vândă circa 10.000-15.000 de smartphone-uri anul acesta pe plan local, ceea ce i-ar aduce o cotă de maximum 2% din piaţa de telefoane inteligente comercializate în lanţurile tradiţionale de retail (fără abonament).

„Ţintim o cotă de 1-2% din piaţa terminalelor fără contract până la finalul anului, ceea ce înseamnă între 10.000 şi 15.000 de unităţi. În prezent, suntem în discuţii atât cu retailerii, dar şi cu operatorii pentru distribuţia gamei Nefros X1“, a declarat Simona Nijnic, manager pe categoria smartphones şi accesorii în cadrul TP-Link România.

TP-Link, o companie cu afaceri de aproape 40 milioane de lei pe plan local, a intrat pe piaţa de smartphone-uri anul trecut, când a lansat brandul sub care va comercializa telefoanele inteligente – Neffos şi primele modele adresate segmentului „entry-level“ - C5 Max (vârful de gamă), C5 şi C5L.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO