Business Hi-Tech

TP-Link: Afacerile cresc cu 21%, la 36 mil. lei. România e cea mai mare piaţă din regiune

Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România: „Segmentul IMM reprezintă acum 15% din totalul vânzărilor noastre pe plan local“

Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România: „Segmentul IMM reprezintă acum 15% din totalul vânzărilor noastre pe plan local“

Autor: Ioana Nita

30.08.2016, 00:08 290

Compania chineză estimează că va livra anul acesta 500.000 de echipamente de reţelistică pe plan local, aproape jumătate din totalul vânzărilor la nivelul regiunii.

TP-Link, liderul pieţei de echipamente de reţelistică atât la nivel global, cât şi local, ţinteşte creşterea cifrei de afaceri locale cu 21%, la 36 milioane de lei, în condiţiile în care românii îşi îndreaptă atenţia către produse de generaţie nouă cu preţuri mai ridicate, precum şi datorită schimbării de strategie, compania chineză mi­zând pe creşterea vân­zărilor în segmentul dedicat IMM-urilor.

 „Estimăm că vom atinge o cifră de afaceri de 36 milioane lei la finalul acestui an pe plan local, în creştere cu 21% faţă de 2015. Strict pentru piaţa din România estimăm un volum de 500.000 de unităţi (echipamente de reţelistică - n. red.) livrate la finalul anului, iar dacă vorbim la nivel de regiune, estimăm circa 1,1 milioane de unităţi per total”, a declarat pentru ZF Dragoş Jurcă, director de vânzări în cadrul TP-Link România. Compania chineză are în prezent o cotă de 60% pe piaţa locală de reţelistică din punct de vedere cantitativ.  Regiunea în care este inclusă şi piaţa locală este formată din cinci ţări – România, Bulgaria, Albania, Kosovo şi Bosnia şi Herţegovina. România generează apro­xi­mativ 51% din veniturile regiunii, urmată de Bulgaria.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO